kvällsplugg vid köksbordet

Godkväll gott folk!

Vet ni vad? jag har i princip suttit och pluggat i sju timmar, ganska sjukt egentligen. Jag har dock hunnit vara ute & gått i en halvtimme (riktigt mysigt, de har julpyntat i stan nu!) samt ätit middag (som jag slapp göra idag eftersom detta måste bli klart) och gjort lite ”alltsominnebärattinteplugga” 😉 Men snart är jag äntligen klar och då kommer det kännas som att en knut lossnar i magen, det kommer vara en otrolig lättnad med andra ord.

Imorgon är det i alla fall äntligen fredag och då ska jag träna och sedan är tanken att spendera i stort sett hela helgen med pojken min, mys på hög nivå. Ska även hem till Anna med Maja på lördag kväll för mys och sen kanske hinna träffa Hanna om hon kan! Det kommer bli bra det här.

Träningen ikväll skippar jag tyvärr eftersom att detta ska bli klart, blir nog att sova sekunden efter att det är inskickat faktiskt! Godnatt ❤

Kommentera

