kompis det går bra nu

Just nu sitter jag och gör historia (lär väl sitta här x antal timmar till) och det går faktiskt bra! Funderar på att ta mig en tripp till affären och skaffa lite glass eller något sådant gott om en stund men vi får se. Förresten så är det tydligen min tur att laga mat idag så det blir potatis- och purjulökssoppa (lite halvt sorgligt att göra den utan Olivia faktiskt, uhu..) så det ska nog kunna bli bra det där 😉 Får se om jag tränar ikväll eller inte, det beror helt på om jag är klart med historiainlämningen eller inte men om jag jobbar på nu några timmar lär jag nog hinna träna också!

PUSS PÅ EEER!

– Gladtjej.

Kommentera

