portkod 1321 & kaos

Har ni hört talas om serien portkod 1321? jag har hört det flera gånger från folk som följer det men jag själv tittade på det först idag – och blev helt fast. Avsnitten är cirka 10 minuter långa så jag har sett alla de åtta avsnitt som finns ute idag, hehe. Ni hittar det på svtplay.se!

Hur som helst, hur är det med er? jag själv är riktigt trött och ganska irriterad faktiskt, anledning till detta? jo för att efter att ha haft en riktigt dryg dag i skolan som aldrig tog slut fick jag efter att ha missat bussen med en minut vänta på nästa buss i fyrtio minuter (eftersom den var tio minuter sen också). Men tror ni inte (när vi väl har fått gå på bussen) att den går sönder när vi ska köra ut från vägen in mot Grevie ut på Lilla nötte så vi står tvärs över vägen och bussen vägrar starta? det visade sig att någon slang hade brustit så det sprutade ut disel där bak, jätte bra osv. det hela ledde till att räddningstjänsten samt brandkår kom, det blev as långa bilköer från båda hållen och vi som satt i bussen, ja vi fick vänta i ungefär en halvtimme på att nästa buss skulle komma så vi kunde ta oss hem. Det slutade med att jag var hemma klockan sex istället för typ tjugo över fem, ni förstår att onsdagar vill mig något dåligt va? haha asså jag orkar inte.

Nu borde jag sätta mig och göra historia men inte orkar jag det, suck. Får väl titta lite på det ändå, puss på er.


Det enda som funkar när man är på detta humöret och inte vill bli deprimerad 🙂

Kommentera

