10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1..

10 saker jag tycker om:

När solen värmer i ryggen
Att skratta och vara allmänt lycklig.
Långa, mysiga kramar.
Att få andra glada.
Känslan när man susar nedför en skidbacke.
Kyssar.
’’Feel-good’’ filmer
Känslan när man äntligen gjort klart en jobbig skoluppgift eller gjort något man inte trodde man kunde.
Vara utomlands, i en annan miljö än vanligt med ett annat klimat och ett annat språk.
Att spendera ljumna sommarkvällar i mina underbara vänners sällskap.


Lycka.

9 saker jag tycker mindre om:
Att jag alltid skjuter upp allt.
När jag är stressad.
Att vara sjuk.
Att allt är så orättvist i världen.
Den gråa, kalla perioden som är just nu.
Att bli besviken.
Glida ifrån människor som egentligen betyder mycket för mig.
Att ständigt vara trött.
Att känna saknad.


Saknar min älskade syster. ❤

8 bloggar jag läser:
kenzas
isabelles
katarinas
hannas
emmas
isabellas
fokis
stinas

7 saker jag vill göra i framtiden:
Resa en himla massa.
Skaffa man, barn och villa. Kanske en hund också.
Bli super duktig på att laga mat.
Hjälpa människor som har det svårt på något sätt, kanske i jobbet.
Hoppa fallskärm.
Bo något år utomlands.
Skaffa en walk-in-closet full med snygga kläder och skor!


Utomlands. Kroatien. Värme. 

6 filmer jag tycker om:
Step up 3.
The back-up plan.
Batman triologin.
The last song.
The lucky one.
The amazing spiderman.

5 saker jag är rädd för:
Att misslyckas i livet.
Att personer nära mig ska dö.
Att jag kommer ångra att jag inte gjorde mer när jag väl kunde.
Spindlar och ormar.
Höga höjder, fast bara när det känns som att något faktiskt skulle kunna hända, typ om jag står på en klippkant.


Dör lite smått, så sjukt äckliga.

4 ord som beskriver mig:
Glad.
Omtänksam.
Mysig.
Slarvig.

3 saker jag ser fram emot:
Helgen.
Jullov.
Julafton samt nyår.

2 snygga killar:
Channing Tatum.
Zac Efron.

1 bra låt:


Hej mitt namn är Tyra och jag älskar tydligen One direction.

Kommentera

