SÖNDAG

Hej och godkväll!

Idag vaknade jag upp bredvid den där fina människan som får mitt hjärta att dunka några extra slag, det är lycka. Mös med honom till typ fyra då han drog och Elin kom. Lite senare drog vi och tittade på breaking dawn part 2. Vad jag tyckte om filmen? konstig, förvånansvärt dåligt gjord (oftat ser man hur sjukt animerat det är), rolig när den skulle vara sorglig, förvirrande, chockerande, bra och ett relativt bra slut. Helt klart värd att se på bio, mest för att jag hade så roligt genom hela filmen men ah.. haha.

Nu ska jag skriva klart min naturkunskap, skratta åt mina förvirrade människor, skypa ett stycke med pojken min, bädda sängen och sedan sova. Godnatt!

 

Kommentera

