levande död

HALLÅÅ GOTT FOLK!

Oh herregud.. i’m a dead girl walking atm. Vet ni vad jag har gjort sedan typ kvart över tre (klockan är fem nu)? Jag, självaste Tyra Lundgren drog iväg till gymmet denna lördag eftermiddag för att träna ben med den ultimata personliga tränaren, HUR DUKTIGT?! Detta var dock första gången jag var på ett gym (då jag själv faktiskt tränade) och första gången i mitt liv som jag endast tränade mina ben, jag kommer helt seriöst inte kunna gå imorgon, haha.

Hur som helst var jag på frukost hos Maja imorse, fick även gosa med min favorit hund, det blev dock ingen promenad för oss men det kompenserade jag med att ta en omväg hem i det fina, kalla vädret. 🙂 Senare ikväll ska jag laga tacos med min fina bror Ludvig och någon gång efter det kommer pojken min hit, kommer bli en riktigt bra kväll det här! 

Nu måste jag hoppa in i duschen, ha det fint!

 

Kommentera

