always look on the bright side

Känslan av att komma hem och faktiskt ha tiden att bara kunna slå sig ned i soffan framför teven och andas ut, det är lättnad på hög nivå.

Dagen var förresten inte så dålig när jag tänker efter, det är bara mina söta humörsvängningar som överdriver hela tiden 😉 matteprovet gick nog inte så dåligt men jag tänker verkligen inte påstå att det gick bra. På spanskan hade vi typ ingen lärare så det var världens lugnaste lektion, min historialärare lyckades få mig på bra humör för en gång skull och samhälleprovet gick nog över förväntan faktiskt! Vi fick välja mellan två olika prov och jag valde helt klart rätt, är mycket nöjd över detta haha. 

Hann med den ”tidiga” (16:00) bussen hem och sedan blev det lite häng med finaste = glad tjej!

Jag och min lilla flicka häromdagen, hihi.

Kommentera

