jag är tjej, jag kan göra flera saker samtidigt!

Sitter för stunden i min sköna säng med mitt gosiga duntäcke iklädd favoritmössan, favoritshortsen och min pojkes mysiga tröja. Bredvid mig står en tallrik med två goda mackor samt samhälleboken och på datorskärmen visar en massa text om kommuner, regeringen och riksdagen. Imorgon väntar både matteprov och samhälle prov, lär ju bli lite lagom intressant det där med tanke på hur mycket jätte lite jag har pluggat..

Har fått massa gullig pepp från Lina, min pojke och Sebastian samt hjälp från lilla Elina så nu ska det nog gå fint det här, vi hörs imorgon. Puss!

haha, söt osv..

 

Kommentera

