resume av helgen..

Fredag 9 november:

Drog ju till Lina på kvällen med Linnea. Käkade pizza, krängde massa gott och satt & snackade om allt mellan himmel och jord i några timmar, riktigt mysigt! Ännu senare på kvällen kom finaste hit och då tittade vi på filmen Ted, den var bra. Sedan sov han här, finns inget bättre.

Lördag 10 november:

Myste med min pojke hela dagen, käkade sen frukost, satt och snackade med min familj ett tag och sånt. Han drog strax innan 6 då jag snabbt hoppade in i duschen och fixade mig innan vi drog till Lisas familj på Mårten gås middag, sjukt gott! Jag och Lisa råkade dock somna, fullt påklädda, redan vid tolv.. haha. Sjukt vad trött man kan vara!

Söndag 11 november:

Vaknade upp hos Lisa vid kvart över elva, käkade god helgfrukost en stund senare och sedan hämtade mamma mig. För övrigt är det fars dag idag, grattis pappa! ❤ och Hanna bästavän fyller 16 idag så grattis sötnos! ❤ Tänkte sätta mig och plugga lite nu och ikväll ska jag, pappa och Ludde laga god middag och sånt, kommer nog bli bra!

Ni får ha det så bra & glöm inte gratta era pappor 😉 puss

smile

Kommentera

