ett gott skratt förlänger livet

9 november 2012, fredag – älskade helg.

Hej gott folk! 🙂

Jag är grymt trött just nu, typ bud på att sova en stund.. 

Dagen har i alla fall varit sinnessjukt rolig! Jag, Linnéa (OH TITTA VAD DUKTIG JAG VAR SOM KOM IHÅG APOSTROFEN ÖVER DITT NAMN!) och Lina har flummat runt med vår underbara humor konstant hela dagen. På idrotten var vi förresten på gymmet och vart duktiga, det var förvånansvärt jobbigt.. haha.

Nu sitter jag och tittar på nya avsnitt av 2 1/2 men med min broder och ikväll ska jag till Lina med Linnéa (och kanske Hanna) för att käka pizza och kolla på film, myskväll helt enkelt, och sen kommer finaste och sover här, känner på mig att det kommer bli en riktigt bra fredag! 🙂

Kommentera

