duktiga som få!

Är nu hemkommen efter att ha spenderat kvällen på Väla tillsammans med mamma och ah… resten av Sveriges befolkning typ 😉 det blev en jacka, ett par skor, en tröja och en bh som inköp för mig, är mycket nöjd faktiskt!

Nu är klockan dock över tolv och jag är super trött, sitter och skypar med min pojke men får nog stänga ner nu och sova så jag orkar stiga upp vid 6 imorgon.. haha. Kul. 

Sov så gott! ❤

Jag just nuu. Iklädd pyjamas/ myskläder! Tröja från Kroatien och mössa från Cubus.

 

Kommentera

