lyckorus mitt i allt

Tjenare gott folk!

Dagens roligaste var helt klart på idrotten då jag, Lina och Fanny kollade på när vår söta klass gjorde lite styrketest. När de började bli klara så blev en del rastlösa och flumheten satte in vilket ledde till.. att jag fick en lap dance av Sofia! hahah asså jag avlider helt seriöst, ni skulle sett, så sjukt jäkla roligt, jag kunde seriöst inte sluta skratta! Den tjejen är fullständigt galen asså, haha. 😉 nog om deeet..

Jag tog bussen hem vid fyra, älskar att åka buss när det börjar skymma ute och man har massa bra musik i öronen. Gångsträckan från busstationen hem till mig var också sjukt mysig, vinterhalvåret har minsann sina fördelar! Sedan typ tre minuter efter att jag kommit in knackar det på dörren och utanför stod det en fin kille med världens största leende och vet ni vad han hade med sig? godis! vadå tankeläsare? har i alla fall myst med honom hela kvällen men han drog vid halv tio och nu (vid tio) sitter jag och facetimar med Lina samtidigt som jag pluggar lite, duktig tjej här borta jappjapp!

Nu ska jag vara lite social.. hehe. Puss

me right nooow..

Kommentera

