dagen utan slut..

Jag lovar, denna dagen tar aldrig slut! När vi var inne på vår andra lektion kändes det som att vi redan haft lunch och att vi skulle sluta men icke sa nicke. Efter engelskan (som för övrig var super bra, vår mentor gick igenom historian eftersom igen förstod och nu förstår till och med jag, tänk om vi hade haft henne i det..) hade vi svenskaprov som var busenkelt, eller det kändes som det i alla fall! Nu har vi lunch och om fyrtio minuter har vi gympa, funderar dock på om jag ska vara med eller inte eftersom jag mår illa och har ont i halsen.. sista lektionen har vi i alla fall samhälle och sen slutar vi kvart i fyra. Som tur är kommer finaste och räddar min dag sen.

pigga osv.. 

 

 

Kommentera

