femte dagen in i november

Hej gott folk!

Måndagar alltså.. dom står inte högt upp på listan över saker man uppskattar minsann, haha. Jag har i alla fall överlevt dagen (trots halsont, huvudvärk och magont, yay me) och jag sitter just nu och pluggar svenska samtidigt som jag lyssnar på musik och sånt. Har suttit här i ganska många timmar och lär väl bli kvar i typ en timme till sen måste jag verkligen sova, det får inte bli en vana att lägga sig för sent! I natt sov jag bara 4.5 timme.. inte konstigt att jag är trött..

Ska återgå till mitt pluggande nu, sov så gott!

Kommentera

