last day of freedom..

Jag säger bara en sak, usch. Idag är det söndag vilket betyder att det är tillbaka till verkligheten imorgon. Gå och lägga sig i tid, gå upp super tidigt, tillbringa dagarna i skolan, en himla massa plugg, inte komma hem förrän det börjar mörkna osv. jag kan ju inte direkt påstå att jag längtar. Det jobbigaste just nu är att min dygnsrytm är helt fuckad, går och lägger vid 2-4 tiden på natten och vaknar inte upp förrän efter lunchtid.. plus att jag som sagt borde sitta och plugga just nu eftersom jag har så mycket prov och skit framför mig men det är ju så jädrans jobbigt!

Idag vaknade jag upp strax innan två (woops..) bredvid min fina pojke, finns inget bättre. Mös i någon timme innan han begav sig hemåt och jag, ja jag slog mig ned framför teven men jag får nog förflytta mig strax för att plugga. 

right now..

Kommentera

