lycka är den bästa känslan.

2 november 2012, fredag.

Usch vad tiden går snabbt, bara två dagar kvar på lovet nu.. det är kanske dags att börja plugga inför alla prov vi har framför oss de kommande två veckorna? 🙂

Hela min fredag har gått åt till att mysa med världens finaste kille. Till fika rotade vi fram glass, oboy-pulver, chokladsås och maränger samt lite te och honung, grymt gott!

Just nu sitter jag i alla fall ensam i min säng och lyssnar på musik, läser bloggar, kollar facebook och tänker, mycket mysigt det också fast egentligen är jag riktigt rastlös och hade hellre hittat på något men jag tycker det är jobbigare att få tag på folk när jag inte har några pengar på mobilen eller gratis sms, hehe.. vadå beroende? men aja får hitta på något imorgon, har planer på att hinna träffa Elin och Lisa innan lovets slut så får väl fixa det 😉

Nu ska jag återgå till mitt, puss

 

 

Kommentera

