onsdag, sista oktober

Hej gott folk!

Jag klev i princip inte upp ur sängen förrän vid 17:00 idag, har myst med min pojke hela dagen och tiden går konstigt nog alltid sjukt snabbt när vi är men som sagt, tiden går snabbt när man har roligt! Vi såg förresten två filmer igår/idag. Den ena hette Warrior, den var ganska dryg men ändå väldigt bra och den andra som hette Bronson var bara extremt konstig. (klicka på namnet på filmen för att komma till trailern)

Vid halv sex drog jag med familjen till Morfar och Anne där även min morbror Johan var, åt super god middag där innan jag fick skjuts till min saknade kusin Linnea som är hemma över lovet så nu sitter vi och myser!

Kommentera

