sveriges väder asså..

God morgon! 🙂

Visst är det underbart att vakna upp till en strålande sol och en perfekt höstdag? synd att det är motsatsen utomhus idag.. regent öser det, molnen täcker himlen och det blåser mer eller mindre storm, åh vad jag ser fram emot att köra moppe i detta vädret!

Jag tänkte hoppa in i duschen snart, fixa mig och käka för att sedan dra på mig tusen lager kläder och tvinga ut min lilla blåa vän i höstrusket för att ta mig till Mellbystrand där mina fina tjejer väntar. Det blir häng med Hanna hela dagen och ikväll drar jag vidare till Clara för att sova där, mys!

Kommentera

