28 oktober

Goddagens gott folk!

Vaknade upp pigg (alarmet väckte mig…) och glad vid tolv idag fast insåg sedan att klockan egentligen bara var elva, ni har väl ställt tillbaka klockan en timme? om inte är det nog dags att ni gör det nu 😉

Fick förresten en ganska skön kommentar på mitt fina nattinlägg om att jag verkade väldigt lonely om jag satt och tittade film ensam sådär mitt i natten men så var inte fallet, haha. Jag har haft min fina pojke som sällskap här sedan igår kväll någon gång, mys! 🙂

För övrigt såg vi andra delen av the dark knight idag, riktigt bra film faktiskt, fattar inte varför jag inte har sett dom innan.. men nu ska jag krypa ner bredvid honom igen och mysa lite innan han drar, ha det så bra puss!

Lite smått morgontrött och sånt där ja.

Kommentera

