från kylan in i värmen

Känslan när man hinner med tre bussen istället för halv fem, åh vad jag älskar inställda sista lektioner! ♥

Nej men tjena och goddag gott folk! Den annars så hatade onsdagen har faktiskt varit bra och allt annat än jobbig, haha. På psykologin tittade vi på universums konstigaste film (och nej jag överdriver inte för en gång skull), på svenskan hade vi lästest och svarade på ett stycke frågor, på den två timmar långa hålan drog jag med mig tjejerna till Grafitti så vi slapp svälta ihjäl, på spanskan hade vi ingen lärare och skulle titta på pojken i randig pyjamas (med engelskt tal och svensk text.. hm…) fast jag tittade på the amazing spiderman istället, höhö 😉 och sista lektionen hade vi historia då vi fick tillbaka våra prov och jag säger bara HAHAHAHA. Jag tror det var 7-8 personer av 31 stycken som fick GODKÄNT på provet, det är inte ens en tredjedel? helt sjukt. Tre grät och resten satt och knäckte sig totalt, haha. Min klass är så jävla underbar!

Nu är jag i alla fall hemma sedan en stund, sitter helt utslagen i soffan och tittar på what not to wear! ha det fiiint, puss

Kommentera

