lyckan som uppstår

Tjenare gott folk!

Allt bra med er? jag själv mår prima, eller ah om man bortser från att jag fortfarande har ont i halsen, men annars så! 😉

Dagen har varit galet chill! Vi började ju inte förrän tjugo i tio, det oförberedda provet på engelskan gick bra, på svenskan tittade vi av någon anledning på barnprogram från sjuttiotalet och sjöng mors lilla olle, haha. På idrotten hade vi bollspel och det var faktiskt riktigt roligt! och sist men inte minst skulle vi ha samhälle men när vi kommer dit och precis har satt oss ner kommer vår rektor in och säger att vår lärare är sjuk och att vi får gå och tack vare att den tidiga bussen var sen hann jag med en buss hem som gick en och en halv timme tidigare än jag egentligen skulle hunnit med, LOVE LIFE!

wopadopadadoo.. funderar på att träna sen, måste komma i form nu igen! av någon dum anledning har det blivit att jag har ätit massa onyttigt nu när jag har varit sjuk och stillasittande, typ det sämsta man kan göra där ja.. så jag måste försöka komma igång med träningen nu! 

Nu ska jag återgå till att titta på family guy, puss

 

Kommentera

