inlägg nummer 888.

Hej gott folk!

Idag är det äntligen fredag vilket betyder en fullspäckad helg för min del! Idag ska vi ha räkfrossa till middag vilket göra mig lite smått överlycklig, haha. Bojkottar för övrigt Madison ikväll för att spendera kvällen med min pojke 🙂

Sitter på mattelektion nu med Lina bredvid mig. Hennes mobil dog igår så hon bytte till en gammal en och nu sitter vi och mobbar all extremt gammal ”musik” hon har på den, helt seriöst, vad lyssnade vi på när vi var mindre? haha! Nej nu ska jag läsa (läsprojekt = ingen matte, wohooo!) 

Puss

 

Kommentera

