mitt i allt det negativa kom lite energi, pepp och positivitet!

Hej gott folk!

Jag känner mig lite duktig nu faktiskt. Sitter i sängen och pluggar medan musiken strömmar ur högtalarna! Har gjort och skickat in en svenska-uppgift och ska försöka börja på en engelska-uppgift strax. Fick ett energiryck precis av någon anledning, kanske för att min översaknade Elin kommer hit om si sådär 20 minuter för att en elin-tyra kram är extremt nödvändig idag, hur söt är inte hon då?

Bjuder på två bilder som jag tog typ nyss, mjukiskläder är obligatoriskt när man är hemma sjuk jappjapp! Imorgon SKA jag dock vara frisk, mår liksom bra nu men när jag vaknar på morgonen håller jag typ på att avlida? inte okej. 

shorts hollister linne veromoda kofta h&m mössa cubus (ny!) raggsockar kappahl

haha va tvungen, söt..

 

 

Kommentera

