i brist på annat att göra..

Vad heter du?
Tyra!

Är du allergisk mot något?
Ja. Jag tål inte kiwi, tål typ inte jordgubbar och är överkänslig mot laktos. Tål typ inte katter heller fast det orkar jag inte bry mig om, hehe.

Brukar du skratta för dig själv?
Ja 😉

Är du beroende av något?
Tuggummi, klubbor och bloggar..

Vad står det i ditt senast inkomna sms?
Minns inte, raderade inkorgen för en stund sedan haha.

Vem var den senaste killen du fick sms av?
Min pojke!

Brukar du googla?
Har insett att jag gör det flera gånger per dag faktiskt.

Har du varit kär någon gång?
Ja.

Har du kysst någon den senaste veckan?
Japp 🙂

Hur många kuddar har du i sängen?
Tre stycken!

Hur svarar du i mobilen?
Hallå / Hej det är Tyra.

Vem ringde dig senast?
Min mamma.

Brukar du komma i tid?
Ja, för det mesta.

När mår du bra?
När jag är frisk, är glad och omringad av min familj och mina underbara vänner.

När blev du fotad senast?
I Stockholm!

Hur känner du dig just nu?
Seg i kroppen, förkyld, trött och uttråkad.

Är du smart?
Jadå 😉

Hade du en bra kväll igår?
Den var mycket bra faktiskt!

Vad dricker du helst till frukost?
Water 4-ever ♥

Är du blyg?
Ibland, typ när jag träffar nya människor och sånt.

Har du kysst en främling?
Faktiskt inte!

Vad ska du göra imorgon?
Då ska jag vara frisk så jag kan gå till skolan och sen ska jag plugga.

Vad är det värsta du vet?
Folk som försöker vara något de inte är, falska människor osv.

Vad längtar du till?
Helt seriöst? julafton..

Vilket år är du född?
1996!

Samlar du på något?
Nope.

Har du strumpor på dig just nu?
Ja, två par faktiskt haha. Vanliga och raggsockar 😉

När grät du senast och varför?
Ouff det var nog längesedan, minns faktiskt inte!

Bär du glasögon eller linser?
Nepp.

Har du någon piercing?
Svar nej.

Vill du gifta dig?
Ja det vill jag!

Gillar du att dansa?
Nej, det kan dock bero på att min koordination suger 😉

Tycker du om sushi?
Åh ja, älskar sushi!

Bor dina föräldrar tillsammans?
Ja det gör dom.

Knäcker du dina fingrar?
Nej! Jag hatar när folk gör det..

Senaste låten du hörde?
Crawl on bitter – Timo Räisänen

Kan du laga mat?
Om vi säger såhär, jag kan när jag vill.

Blir du bra på kort?
Ja, ibland så!

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Jag är ingen sån person som vill prata när jag är arg eller ledsen, är hellre tyst och ensam då hehe men annars någon av mina fina vänner.

Vad skulle du behöva just nu?
En kock (är hungrig men lat) och ett geni (som kan hjälpa mig förstå matten!)

Har du snygga skor?
Jadå, onödigt att ha fula skor huh?

Vad var det första du sa imorse?
”Är ni vakna?”

Har du sovit i din egen säng inatt?
Ja det har jag.

Har någon annan sovit i din säng inatt?
Nej, inte inatt.

Tre favoritfärger?
Marinblå, svart och vit.

Vad är klockan nu?
14.22

 

Kommentera

