fjortonde oktober, söndag.

Känner att jag har varit en otroligt aktiv bloggare idag.. inte.. men det blir faktiskt så ibland!  

Jag vaknade vid sju-tiden idag av att jag hostade, fortsatte hosta och kunde sedan typ inte andas, underbart sätt att vakna på va? 🙂 fick i alla fall gå ner och medicinera mig och sitta i fönsterkarmen och andas lite innan jag kröp ner i hans varma famn igen. Sov några timmar till (vaknade visserligen typ hela tiden för att jag hostade men det är ju en annan femma..) och sen låg vi och degade i en massa timmar, åt frukost, myste, gick ut i regnet för att handla glass, kom hem, fick klagomål från pappa över att jag inte köpt mat, tog ännu en vända till affären och handlade förnödenheter så som frukost, tittade på film (wolf creek, jag tyckte dock den var för äcklig så vi stängde av, hehheheh) och sedan låg vi och halvsov samt mös i en massa timmar till, lätt bästa sättet att spendera en regnig söndag på!

Vid 6-tiden drog jag till Ängelholm med familjen för en extremt god middag bestående av risotto med kyckling samt en glassmarängerbananhemmagjordchokladsås-efterrätt hos mina kusiner, eller kusiner och kusiner.. EN kusin 😉 den andre är i London med min kära syster, haha. Mycket bra avslut på veckan i alla fall.

Nu bör jag nog gå och lägga mig, vet dock inte om jag ska till skolan imorgon eller inte men vi får se. Sov så gott! 

– jättevackerjustnuosv.

 

Kommentera

