Stockholm part 2!

Här kommer andra delen av Stockholm-resan.

På onsdagen vaknade jag upp utan röst, det enda jag fick fram var viskningar och knappt var det, riktigt obehagligt faktiskt. Sedan dess har jag varit riktigt hes! På dagen besökte vi i alla fall forum för levande som var en sorts utställning och det var faktiskt ganska intressant! Sedan hade vi ”free-time” då vi fick göra vad vi ville samt äta innan vi skulle hitta bort till Wasa museet. Under tiden hann jag träffa min kära mormor som jag inte har träffat sedan i somras någon gång, så otroligt mysigt! sedan var hon gullig och hjälpte oss hitta vägen. Var på Wasa en stund (eller okej jag och Lina satt i en trappa för vi var trötta och studerade båten MYCKET noga medan Linnea och Hanna sprang runt på alla våningar haha) sedan hade vi fyra timmar kvar att göra vad vi ville så då drog vi fyra till plattan för shopping och mat, mycket trevligt! På kvällen när vi hade varit ute och gått HELA dagen konstant mellan 08:00-18:00 mådde jag verkligen inte bra så när de andra drog iväg på en tråkig teater la jag mig på rummet och sov istället. När de kom tillbaka kröp vi upp i sängarna och snackade ett bra tag, ni är så bra tjejer!

Vid tolv kände vi att det nog var dags att gå och lägga oss så det gjorde vi!

Sista delen kommer snart.. 

– Bild från Kroatien och woops.. insåg nyss att jag inte har skrivit om det än eller lagt in några bilder.. vadå seg? men det kommer så småningom, jag lovar!

 

Kommentera

