12 oktober 2012, fredag.

God kväll! 🙂

Denna dagen har jag spenderat nedkrupen i sängen med datorn och i soffan, även där med datorn. Tydligen var jag inte ensam om att vara sjuk idag, 7 stycken sjukanmälda i klassen idag och endast åtta av då de 24 som var i skolan var med på gympa-lektionen och sedan drog tydligen en del killar hem så tillslut var de bara 19 stycken kvar, haha. Nu mår jag i alla fall mycket bättre, hostar dock fortfarande och är ganska förkyld men jag överlever!

Just nu sitter jag och tittar på filmen killers med mina kära föräldrar och imorgon får jag äntligen träffa min fina så jag ska minsann inte klaga 😉

Ha det bra, puss.

– Bilden är tagen för exakt ett år sedan, 12 oktober 2011. Känns som att det var lite smått varmare ute då? För övrigt saknar jag den mobilen otroligt mycket.. note till mig själv: spara pengar så du kan köpa en ny mobil någon gång!

Kommentera

