varför inte en tripp till stockholm?

Hej hej hej och jätte mycket hej!

Idag är det måndag men det känns som typ torsdag eller fredag, riktigt konstigt om jag får säga det själv.

Min dag har varit otroligt lugn och skön. I skolan hade vi tre lektioner där vi tittade på film på två av dom och läste på den tredje, men varför klaga? 😉 hann med halv två bussen hem och så fort jag kom innanför dörren var jag som en duracell-kanin! Jag städade köket, vek tvätt i tvättstugan, gjorde världens godaste varma mackor (rostbröd, philadelphia, skinka, oregano och ost) som jag sedan åt, plockade undan lite på mitt rum samt fixade lite med packningen, allt detta på bara två timmar! Sedan kom honey hit och då tittade vi på filmen Saw (vad är grejen med att jag har börjat kolla på skräckfilm?) som var riktigt mindfucked.. men relativt bra, min trötta pojke somnade dock en stund, haha. När vi käkat följde han mig ner till Spara där jag köpte godis tills imorgon och en baguette.

Nu måste jag ta fram duracell-kraften igen för det är riktigt mycket jag ska hinna innan jag går och lägger mig (packa klart, städa rummet, dammsuga, byta lakan, fixa musik till ipoden osv.) 

Imorgon åker jag hur som helst till Stockholm med min fina klass samt de två andra samhälleklasserna, kan nog bli skoj det där! Jag är i alla fall inte hemma förrän på torsdag kväll så vi hörs om några dagar, tills dess kommer här vara tomt, ha det så bra!

– chillediillee.

Kommentera

