söndag, 7 oktober.

Hej kära vänner, ovänner, familj och övriga människor!

Idag är det minsann söndag, redan och igen. Detta känns som en typisk söndag faktiskt, fast den bra versionen. Vissa söndagar är man ju bara ångestfull över att det är måndag dagen efter men denna söndagen är en sådan där mysig dag som man tycker om.

Igårkväll fick jag hur som helst ryck vid tio tiden och drog till gymmet (ja gymmet) där han var. När klockan slog två hade han hunnit träna tills han inte orkade mer, jag hade gått runt och gjort lite olika saker på måfå, vi hade dunkat musik och suttit och pratat i flera timmar efter han gymmat klart kände jag att det kanske var dags att åka hem igen så det gjorde jag. Somnade bums och vaknade strax efter att klockan slagit ett idag.

Sedan jag vaknat har jag spenderat x antal timmar i sängen med datorn i knät och lyssnat på musik, läst bloggar, chattat med fint folk, tittat på youtube-klipp, kollat på 21 jump street (insåg nu att jag inte har sett klart den än.. hehe), skrivit packlista inför Stockholm och ah, det var det hela!

Nu ska jag kolla klart min film och sedan ska jag städa mitt rum och börja packa, ha det så bra!

– eh ah.. söt.

 

Kommentera

