gårdagen samt dagen.

God kväll gott folk!

Är det redan lördag kväll? vart tog dagen vägen egentligen?

Under de senaste, hm.. typ 30 timmarna har jag åkt tåg till Lund med Ebba, varit i Domkyrkan, gått i butiker, träffat Maja, varit i en gigantisk godisbutik, åkt tåg till Kävlinge, handlat, fått se Majas ”nya hus”, lagat & ätit mumsig tacos, åkt hem, tittat på tv, tillbringat de senaste 20 timmarna med min fina, tittat på filmen Taken (trailer nedanför), intevaritutanfördörrenpåheladagen och myst till tusen. Två mycket bra dagar måste jag säga, även om denna dagen försvann fort som vinden!

Har nyss ätit god middag och nu ska jag sätta mig och titta på tv samt äta upp gårdagens godis, ha en fin kväll.

– jag brukar inte tycka om sådana här filmer egentligen men denna var faktiskt bra, mycket sevärd!

Kommentera

