it’s friday, friday!

Hola amigos! 

Idag är det äntligen fredag, åh älskade helg. Först hade vi engelska, då läste vi hela lektionen och sedan vart idrotten inställd så då blev det att vi hade över 2,5 timmes håla så då gick jag, Lina och Linnea först till Grafitti och åt baguetter (frukost :D) och sedan gick vi till Nisses och köpte kanelbullar, vadå hungriga och uttråkade? sista lektionen hade vi matte och då satt vår söta lärare Björn och visade oss bilder från sin weekend i New york, haha. Nu sitter jag i kafeterian med Linnea och Lina och ska göra det i 45 minuter till, eller okej mitt tåg går då så jag måste gå om typ 25, 30 minuter.

Eftermiddagen/kvällen ska jag spendera i Kävlinge hos Maja tillsammans med henne och Ebba, det blir mysa och laga mat innan jag och Ebba beger oss hemåt igen.

Ni får ha en riktigt bra fredag, puss.

– jo men asså vi är ju ganska söta ändå..

 

Kommentera

