hejhejhej här vart man duktig

Drog iväg och tränade vid nio med min kära pappa. Min rygg dödade mig och nu är hela jag död så nu blir det duschen och sedan bums i säng, imorgon är det fredag och det taggar vi inför! natti

– såhär taggad inför träningen vart jag i mina nya träningskläder som jag fick i födelsedagspresent, mycket bra.

– and work that ass! haha. jag tycker även det är fint att ni får se spegelvända bilder från massa konstiga vinklar i mitt fula rum (jag ska göra om snart, på höslovet faktiskt!)

 

 

Kommentera

