1 Oktober.

Hur sjukt är det inte att det redan är första oktober? jag hinner seriöst inte med detta året.. 

Idag är det i alla fall måndag. Vi hade en riktigt chill dag i skolan, jag hann sedan med halv två bussen hem och någon gång på eftermiddagen kom min pojke hit i några timmar och störde i mina studier, inte för att jag klagar 😉

För tillfället sitter jag i sängen med världens godaste kopp te i handen (jag som inte ens brukar gilla te?!) och ska strax öppna historia böckerna.

Förresten så flyttade min kära syster till London idag tillsammans med vår kusin Amelie. Helt galet att hon inte längre kommer bo här så fort hon inte jobbar och inte kan jag få några Olivia-kramar heller. Och vem ska nu se på mig i en sekund och se precis hur jag mår? Du har bara varit borta i några timmar och jag saknar dig redan. Nått extremt positivt är ju dock att jag får ta mig några tripper till London och det säger man ju verkligen inte nej till! Hoppas i alla fall att ni får det bra där borta, jag älskar dig min allra finaste syster. ♥

Jag idaag, och ja jag älskar denna effekten och ja jag är efterbliven som hittade den först idag och nej detta är inte de sista bilderna med denna effekt ni kommer få se! 😀

One thought on “1 Oktober.

  1. Åh min fina lillasyster, du är för bra för att vara sann! Det känns så himla konstigt att vara så långt ifrån dig, men jag hoppas verkligen vi ses snart och kan upptäcka London tillsammans! Saknar dig redan en massa, du är så fin! Jag älskar dig, glöm inte det ❤

Kommentera

