sööndaaaag.

Hej på er! 🙂

Idag har jag agerat flyttgubbe konstant mellan 08:15 – 18.00, förstår ni hur trött jag är? La mig inte förrän vid halv ett igår heller eftersom jag vart hos Madde (först var vi massa folk på Capri och åt innan vi drog vidare hem till henne och tittade på en extremt konstig film som hette The shining) men så kan det gå ibland! Förresten så är det helt sjukt vad mycket saker min syster har lyckats skaffa på sig under bara ett år i lägenheten, haha. Hur ska hon klara sig i London tro? 😉 nädå det kommer nog bli bra, säkert lite för bra..

Just nu sitter jag och tittar på Star wars episod ett med min sjuke broder, Anakin (ni vet den lilla killen?) är så extremt gullig, åh.. Snart blir det i alla fall mat och sedan ska jag nog ta och plugga lite om jag orkar. 

Ni får ha det så bra, puss. 

Bild från i fredags i think, jätte pigg och söt sådär på sista lektionen, absoluuuut..

 

Kommentera

