27 september 2012, torsdag.

Goddagens!

Jag är sjukt hungrig just nu och funderar på om det är jag, min bror eller någon av föräldrarna som står för matlagningen ikväll, haha. Kanske dags att ta reda på det?

Idag hade jag ju som vanligt endast en lektion, matte i typ en och en halv timme, helt okej faktiskt. Satt sedan och väntade på bussen med Lina och Hanna, åkte hem, handlade, åt varma mackor & fil med k-special, bästa! Sedan satte jag mig och började kolla på sex and the city 2 och kollade bloggar, sedan mitt i altet plingade det på dörren och där stod ingen mindre än min glada pojke, hur söt? Myste och tittade klart på filmen, sedan ringde min bror och ville ha skjuts från stationen och eftersom jag är världens absolut bästa lillasyster drog jag och hämtade honom och min pojk drog hem. Nu sitter jag vid datorn och tittar på my name is earl och funderar som sagt på det här med maten så det ska jag ta reda på nu, haha. Lite senare blir det träning så vi hörs inte mer ikväll, ha det så bra!

 

Kommentera

