it’s time to go to sleep.

Godkväll!

Dagen kan sammanfattas med regn, regn och lite till regn..

Idag har vi haft friluftsdag där vi orienterade i en gigantisk skog. En sträcka på minst 6 km, gyttja, översvämmade bäckar man var tvungen att ta sig över, konstant regn, hunger, magont, träningsvärk, föredetta vita joggingskor, ett möjligt ”boende” för någon hemlös mitt ute i skogen (sjukt läskigt..) och lite sånt, låter det bra? nej. Men jaja vi överlevde i alla fall och vi kom in på relativt bra tid konstigt nog.

När vi kommit tillbaka, fixat oss och ätit hade vi tre lektioner kvar som var Spanska, Historia och Samhällskunskap, visst kan man inte annat än älska mina onsdagar? 🙂 blö. Slutade tio över fyra, fick vänta på bussen till tjugo i fem, kom hem runt halv sex, fick då stå och vänta i regnet i fyrtio minuter, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller hur var det nu? haha. Nä men trots mitt dåliga humör har jag haft en ganska bra eftermiddag, förutom alla kittlingsattacker 😮 nära döden upplevelse på det.. lovar.

Tiden går snabbt. Klockan är redan tjugo i elva så jag bör nog gå och lägga mig nu, godnatt! 

Kommentera

