sunday

Hej gott folk! 

Jag börjar redan tröttna på det här med hösten och då har den ändå inte riktigt startat än, känns bra osv. men äh, man överlever förmodligen detta året också!

Hur som haver är livet mycket bättre än vädret, haha. Denna helgen har spenderats i Kroatien och på ett flygplan + i bil hem därifrån, jag har tillbringat en massa tid med världens finaste, träffat två av mina fina bästa vänner Hanna & Clara och har även haft lite kusiner här på middag, älskade helg.

Nu är klockan strax innan tio och med tanke på hur dödstrött jag har varit hela dagen så är det kanske läge att gå och lägga sig nu huh? så godnatt!

vadå lika? haha. syster och jag på vår finfina segelbåt i kroatiaaaa!

Kommentera

