BACK IN B-TOWN!

Hey!

För er som inte vet så har jag faktiskt spenderat denna veckan i Kroatien tillsammans med familjen, min morfar & hans fru samt min morbror och hans flickvän! Förutom att det var lite kyligt ibland (skojar inte, september månad är inte den bästa att åka till Kroatien i om man vill ha konstant värme) så kunde det inte varit bättre. Bilder och berättande om veckan kommer så småningom, men inte idag. Har endast varit hemma i typ två timmar faktiskt men jag tänkte ta en dusch snart (när jag läst lite blogginlägg, har 636 stycken på bloglovin.. det lär tar några dagar att titta igenom!), packa upp, slänga kläder i tvätten och sedan invänta en saknad pojke!

Ha det så bra sålänge, puss.

Bild från Västindien i julas.

 

Kommentera

