onsdag.

Hejsan och goddag!

Är det bara jag, eller var det helt sjukt kallt ute imorse? ”tur” att jag hade bråttom till bussen så jag ”gick” mig varm 😉

Min dag har sett ut som så att jag först hade psykologi aka. den enda lektionen man ser fram emot till under veckan. Efter psykologin hade vi en väldigt dryg svenska-lektion som jag spenderade vid ett runt bord i kafeterian med Lina, trötta tjejer och en tråkig uppgift är minsann ingen bra blandning. Sedan hade vi lunch/håla i två timmar men när vi ätit visar det sig att jag inte har någon spanska idag heller så det blev TRE TIMMAR håla för min del, det är galet mycket faktiskt. Jag vart dock duktig och spenderade tiden relativt bra, vilket är i Kafeterian med läxböckerna framför mig (fick faktiskt en del gjort!) och sedan satt jag & snackade med Fanny, Emma och Denise! Efter de tre evighetslånga timmarna hade vi Historia och Samhällskunskap kvar, dom absolut drygaste lektionerna, suck. Slutade tio över fyra, stod och snackade med massa folk från min klass, bussen var sen, bussen var nästan full när den väl kom, när jag sedan gick ut ur bussen började det självklart ösregna och så vart jag inte hemma förrän halv 6, avskyr onsdagar riktigt hårt.

För övrigt fyller jag år om nio dagar, det känns dock som att jag redan har varit 16 i ett år, men så är icke fallet! Men det är alltid trevligt att fylla år 😀

Nu ska jag göra lite matte, puss!

Kommentera

