11/9 2011.

Hey.

Varning för överdrivet mycket klagande 🙂 🙂 🙂

Jag har världens sämsta dag idag (stressade som fan till skolan, självklart är första lektionen inställd så jag hade kunnat ta tio i nio bussen istället för tjugo över sju, kul va? hade sedan världens drygaste lektioner, har nästan somnat, hungrig hela dagen, äcklig mat, massa läxor och inlämningar, konstant ösregn, utegympa i det fina vädret och sen när jag ska gå till bussen så kommer det SJÄLVKLART en bil och skvätter ner hela mig och så vart bussen massa minuter sen, åh vad jag älskar mitt liv mycket.) och vill egentligen bara lägga mig i min underbara säng under mitt mysiga duntäckte och ligga kvar där tills det är helg men icke sa nicke. Istället måste jag ägna hela eftermiddagen/kvällen åt att plugga in 47 spanska-glosor, göra klart labbrapporten och göra en konstig historia-uppgift, åh yäy.

Nu nu ska jag sluta klaga, ha det så bra! 

 

Kommentera

