#halsont

Blubb vad jag inte tycker om mitt liv ibland, några små baciller har vandrat ner i min hals och bosatt sig där, får hoppas dom flyr därifrån med rasande fart! blubb förresten, det verkar vara ett av mina nya påhitt och det kan betyda lite allt möjligt verkar det som, typ som kofjong bara det att dem betyder helt olika saker, haha. & nej jag är inte fullt normal 😉

Nu blir det duschen (drog hem tidigare från träningen pga. halsen) och sedan, sova? we’ll see. Hur som haver så får ni sova så gott! 

you have the key to my heart.

Kommentera

