hungrig på livet.

Måndagen den tredje september tvåtusentolv. 

Jag har suttit i någon timme nu och skrivit med min fina syster som jag inte träffat på jag vet inte hur länge, det var nog dock inte så pass längesen som det känns som. Hur som helst så kommer hon äntligen hem i helgen och då blir det massa mys, man får ju passa på när man har henne nära, det är nämligen så att hon tänker ta ett litet kliv ut i världen ganska exakt den första oktober i form av en flytt till London. Jag hade ju inte precis tackat nej till att följa med men det får väl bli att jag hälsar på henne där istället, åh det kommer bli bra!

Denna dagen har varit relativt bra. Hade lite panik inför naturkunskaps-lektionen där vi skulle labba, det gick dock helt okej. Vart överförvirrad på historia-lektionen då gomernas vandring genom världen skulle ritas in på en karta. Tillbringade hålan i kafeterian med Lina där jag pluggade spanska. Sedan hade vi spanska, det var chill. Höjdpunkten på dagen? jag hann med den tidiga bussen hem! Ni förstår inte lyckan varje gång man hinner med en tidigare buss än man borde asså, haha. Bästa. 

Nu är klockan endast nio och jag känner mig klar för dagen om man nu kan säga så, haha. Funderar helt enkelt på att gå och lägga mig? ja det låter nog bra.

Puss & godnatt! ♥

En otroligt gammal favorit, älskar den fortfarande! 

Kommentera

