1 september

Herregud säger jag bara, idag är det första september, REDAN?! dör lite smått vad snabbt detta året går, helt sjukt. Tänk att det är 2013 om bara några månader? 😮 galet ju. 

Hej förresten! 😀

Allt med bra er idag? själv mår jag kalas bra, inatt jag sov mer eller mindre dubbelt så många timmar som jag gjort nästan varje dag denna veckan, det var nog grymt välbehövligt!

Insåg nu att jag egentligen inte har någon tid att sitta här och skriva för jag måste nämligen hinna städa hela ovanvåningen (okej tre av fem rum då, tillräckligt mycket!), duscha samt fixa mig innan klockan sju för då kommer det massa folk hit på middag, kaos! Så nu måste jag börja med det, ha det så bra puss.

snart springer vi runt bland löv i alla möjliga färger, mysiga halsdukar och några extra lager kläder, det kan nog bli en ganska mysig höst det här!

Kommentera

