25 augusti

Hey. 

Måste bara säga att det är cirka en miljard grader i rummet jag sitter i plus att jag har en stickad tröja på mig men jag orkar varken gå och öppna fönstret eller ta av mig min tröja, bra va? 😀 lite lagom lat (trött) kanske.. 

Eftermiddagens planer blev hur som helst ändrade och det slutade med att jag, Ebba och Maja tog mopparna till Mellbystrand för ett besök på donken. Väl där inne inser vi att vi inte var de enda som hade det i tankarna för där sitter Hanna, Clara, Oscar, Oskar, Hugo, Olof, Viktor och Sofia, snacka om att donken är mötesplatsen i Mellbystrand, haha. Vi satt där en stund i alla fall innan vi drog över till Maxi och handlade, sedan körde vi hemåt igen.

Ikväll har jag käkat god mat och såg nyss klart filmen Hamilton som var förvånansvärt bra faktiskt, jag har visserligen lite svårt för seriösa svenska filmer eftersom det låter så otroligt fjolligt men ah, den vart bra! (trailer hittar du längst ner i inlägget)

Nu ska jag nog faktiskt gå och sova så godnatt! 

 

Kommentera

