so true…

Idag började jag 08.10, hade matte till 09.35 och sedan slutade vi för dagen, lönt? inte direkt, dock ganska skönt. För övrigt så hämtade pappa mig när jag slutade och så åkte vi och inhandlade massa nödvändiga saker så som kollegieblock osv. sedan skulle han lämna mig vid busshållplatsen och självklart ser vi bussen köra därifrån precis när vi kommer och ännu mer självklart så går det inte en ny buss förrens en timme senare så jag fick helt enkelt sitta där och vänta i en timme..

Nu är jag i alla fall riktigt trött, har visserligen varit det hela dagen.. men jag tänkte göra lite fika och sedan slå mig ner i soffan så ni får ha det så bra, puss!

// bild gjord av mig, förresten är citatet så sant så det är sjukt.

 

Kommentera

