tisdagen den 21 augusti.

Halloou.

Andra dagen i skolan idag, ingenting att hurra för direkt förutom att vår snälla rektor bjöd oss på fika så vi fick gå till kafeterian och ta vad vi ville, det blev en burk cocacola och en extremt kladdig & god kladdkaka för min del, mums! Annars hade vi en svenska-diagnos, hade nån samhälle-lektion i en evighet (varför valde du samhälle Tyra? smarto.) och så kom det en miljard människor in och skulle presentera sig, sedan minns jag inte mer förutom att vi slutade kvart över tre, vilket var chill eftersom jag hann med halv fyra bussen då, yay me!

Jag hoppas i alla fall att morgondagen blir roligare, vilket den antagligen blir. Jag tror folk vågar ”öppna” sig mer imorgon, slappna av lite.. fråga mig inte varför men det är magkänslan, haha. Morgondagen verkar förresten bli chill, på schemat för SA1C står det en tripp till biblioteket och sedan brändboll och sånt, kan säkert bli skoj!

Men nu ska jag släpa mig till min säng och försöka somna någon timme tidigare än igår, godnatt på er! 

Kommentera

