20 augusti.

Hej gott folk!

Det är helt sjukt vad fint väder det har varit idag, runt 27 grader och strålande sol, så pass att jag la mig ute och solade när jag kom hem från skolan, grymt härligt!

Som sagt så började jag skolan idag, på Rönne i Ängelholm för de som inte vet. Det är en himlars massa Båstad-folk som ska gå där faktiskt, alltid trevligt! Hur som helst så blev min klass SA1C uppropade näst sist vilket tog ganska lång tid men ah.. sedan fick vi följa med våra mentorer till vårt klassrum och sen gick vi igenom massa saker och sedan så slutade vi kvar över tolv, chill! & förresten så anländer våra macbook airs om ungefär fyra veckor tror jag, hur najs? För övrigt tycker jag klassen verkar bra och schemat är också ganska bra faktiskt, har tex. alltid håla i samband med lunchen. Något mindre bra är torsdagarna då jag börjar 08.10, har matte tills 09.35 och sedan slutar vi för dagen, så otroligt onödigt.. men vi får hoppas de ändrar schemat lite, tex. så de flyttar över de sista lektionerna på onsdagen till torsdagen istället så slipper vi sluta tio över fyra på onsdagar men det fixar sig nog! 🙂

Nu ska jag slå mig ner framför teven, puss.

 

Kommentera

