2012-08-19

Hej gott folk!

Är det inte sjukt att sommaren kommer först när sommarlovet slutar? inte riktigt okej kan jag ju faktiskt tycka. Hur som helst så har det varit hur varmt som helst idag, i alla fall i Båstad. Jag drog till Mellbystrand vid ett och sedan dess har jag hängt med Clara och Hanna! Har även träffat Viktor och Emma som jag inte sett på typ tusen år. I alla fall så har vi hängt på stranden en stund idag och sen gjort typ ingenting, bara chillat sönder, just how we like it 😉

Och sen så har vi ju gårdags-kvällen som jag spenderade hemma hos Matilda med Matilda, Ebba och Maja för en ultimat tjejkväll! Temat på kvällen var pyjamasparty så vi kom alla iklädda söta pyjamasar/mjukiskläder, sedan åt vi pizza, satt och pratade, såg på Mamma Mia och sjöng självklart med till alla låtar, dansade till massa skön musik, hoppade studsmatta och låg sedan och tittade på stjärnorna tills Matilda förstörde stämningen med att säga ”Jag fick en känsla av att någon skulle hugga mig i ryggen nyss” då fick alla panik och flög upp, haha och så krängde vi godis samt chips och sedan vid ett-tiden hamnade alla i mat-koma, haha. Sedan satt vi och målade naglarna och hade det allmänt mysigt och vid halv fyra på natten kom min käre broder och hämtade mig 🙂 tack tjejer för en mycket mysig kväll! (bilderna nedanför är tagna från Majas blogg!)

Maja och jag, gulligt.. haha.

Ebba och Matilda 😀

och så en jäkla massa godis.. 

Det var tyvärr det hela, vi fokuserade inte så mycket på kameran under kvällen som ni kanske märker, haha.

Nu ska jag nog faktiskt ta och göra mig iordning och sedan sova, imorgon blir det upp vid sju-tiden, Ebba kommer hit lite innan halv nio och sedan beger vi oss iväg till första dagen på Rönne! Sov så gott.

One thought on “2012-08-19

Kommentera

