i’m feeling great, i’m feeling awesome

Godkväll kära läsare!

Jag sitter här med värsta smilet just nu, anledning? träning. Träning ger endorfiner vilket kan översättas till glädje, typ? ja något sådant haha. Som ni då förstår tog jag faktiskt tag i mitt liv ikväll och drog till träningen trots att soffan lockade mer men åh vad jag inte ångrar mitt beslut. Det är en av världens bästa känslor att boxas fullt ut tills armarna blir till spagetti, få ta ut ilska och sånt. Efter boxningen körde vi ännu mer armar med pilates-bollar, rep (ja vi tränar med rep, sjukt bra träning!) och medicin-bollar, morgondagens träningsvärk blir nog inte att leka med faktiskt, haha.

 Apropå morgondagen så drar jag till Malmö med min syster imorgon för att shoppa, gå på malmöfestivalen, äta gott och mysa fullt ut, sedan sover jag även där men jag slänger in något tidsinställt till er, gulligt va? 😉 

Nu ska jag ta mig och min sega kropp och slå mig ner framför teven, ha det bra! 

gammal bild på olivia och mig, finaste syster.

Kommentera

