söndageeen.

Goddagens!

Vädret bjuder än en gång på sol och värme, precis så som vi gillar det! 😀

Hur är läget med alla idag? bra hoppas jag. Själv mår jag prima! Tänkte dra igenom gårdagen nu.. 

Jag kom till min kära vän Hanna vid halv tre och då orkade vi inte göra någonting så vi låg bara och kollade på tv, bland annat handbollsfinalen som jag blev helt inne i, ni skulle sett hur sur jag var när den slutade haha 😉 Lite senare drog vi ut och cyklade en runda, sedan käkade vi sjukt god middag och efter det drog vi hem till Lilli där Clara också var 😀 Ytterligare lite senare kommer även Oscar, Olof och Hugo dit, så sjukt härliga människor! Vi kollar då lite film, snackar osv. och sedan drar jag, Hanna och Clara till donken för lite nattglass och efter en stund kommer de andra också, plus Joel och så sitter vi där i någon (några?) timmar innan vi kör hem Lilli och sen hem till Hanna, hämtar mina grejer och sedan drog jag hem vid tolv, så jag bockar och bugar för en grymt bra dag 🙂

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det häng med klint!

Kommentera

